Friday, February 27, 2009

idea..

Aku sebenarnya tak tahu nak tulis aper.kekeringan idea.walaupun sekarang hujan dah mula turun di bumi kedah yang kering sebelum ni,idea aku tetap kering.serius aku tak tahu nak tulis ape.mungkin jugak idea aku kering sebab banyak sanagt fikir nk wat esemen dalam waktu terdekat ni.

Bila bercakap pasal idea nih,byk dak2 sini yang idea dorg segar bugar,melimpah ruah tapi terhalang. Bagaikan bunga yang kembang terhalang. Apa yang menghalang? Entah la. Aku sendiri pun tak tahu. Kadang2 bagus jugak jadi pak or mak turut nih. Tapi kena tgk tempat jugak. Tak kan lah semua benda nak di tentukan dan di tunjukkan. Kalaulah nenek moyang kita zaman dulu hanya mengamalkan sikap pak and mak turut nih, sampai sekarang kita takkan merdeka.

Apa yang aku merapu nih..xdak idea la..aku nak mintak idea2 korang la pulak..rerajin ler sumbang menyumbang entry2 yang mendatangkan suspicious(perlu ker?),manfaat kepada pembaca2 sekalian...ok..adios..

2 comments:

  1. ada..
    tajuknyer aku bg dlm bahsa melayu..
    "Satu Malam Menyelusuri Dunia Gelap a.k.a Dunia Belakang"

    ReplyDelete
  2. turn around your back on each other, then u will get the idea...never let the idea go

    ReplyDelete