Sunday, March 8, 2009

TiTi HaYuN..Yan

Semalam pegi mandi n BBQ kat titi hayun kat Yan..
best jugek ler..
walaupun aku pg ngan dak2 ni jew..
(MARRY a.k.a CIK YAM,tqa,nik,lin,nisa,min,azie,helmi,gjoy,man n amar)
maksud aku pg ngn dak kelas n bukan ngn dak2 batch aku..
kalo ngn dak2 batch aku, haruzz pecah hutan tuh ngn ngilai kitorg..huhuu
(dak2 batch dis07 jgn wisau,kita akan buat lagi sem depan)

tp aku xdak kamera..so xdak pic la yg akan di paparkan disini..
aku bukannyer jenis yg suker mencapap..
so xder pic yg nk kongsi..

tp balik jew, sakit satu badan...heheheh..nasib xdemam ja..
yer la...org xpandai berenang nk belajo berenang..
sumer di hantam..
camaner xsakit badan..heheheh

aku berendam cm xpenah jumper air..
org ckp sampai kecut la..
pepehal pon,bez pg semalam..

hopefully ader lg yg akan dtg...
=)

3 comments:

  1. mne nme owang...x dek pown...benci lor abg dean neh...nme mary kna igt tau...huhuhuuu....

    ReplyDelete
  2. tengok cik yam dh marah...lain kali letak nama cik yam depan2 n besar2 skit...cik yam vs katak titi hayun...manusia paling awal tersungkur kt dalam air pastu siap terdampar mcm katak plak tu dlm air...hahaha

    ReplyDelete
  3. lorh..cik yam xletak kew?
    nnt edit balik post tuh..
    jgn lupo check tau...

    ReplyDelete