Tuesday, June 22, 2010

Interview dan Medical Check up

21 june 2010 aku pergi interview kt Stamford College di PJ selepas beberapa kali menangguhkan sesi tersebut. Allahamdulillah aku berjaya melepasi temuduga dan di terima untuk memasuki pasukan pegawai khidmat pelanggan astro. Tapi sekarang timbul pulak masalah baru sebab training tu bermula hari ni. dan aku tidak dapt mengikutinya dan mintak tangguh kepada next batch. yer la aku mana tau lepas temuduga terus training. aku tak bersedia. sekarang aku hanya menunggu panggilan tuk masuk training tu.
kalo ade rezeki,ade la. Runsing jugak aku fikir ni. Semalam jugak aku buat medical check up untuk menyertai astro. mengejutkan jugak sebab tekanan darah tinggi aku agak tinggi. Hari ni aku ada temujanji untuk check teknan darah aku sekali lagi..
aku bimbang jugak tu...

Banyak jugak yang aku fikir sebenarnya untuk menyertai astro ni..
sekarang ni terpulang la..kalo dorg kol dpt,kalo x,aku xtaw nk ckp ape..

No comments:

Post a Comment