Friday, May 14, 2010

8 Mei 2010

9.00-12.00
Exam PPublic Relation. Ni paper last aku untuk penantian selama 2 1/2 tahun kat kedah ni. Aku dah buat yang terbaek n termampu. Harap2 dpt lepas n result memberansangkan. first time tuk exam kali ni aku abes jawab exam sebelom masa tamat..kalo x pengawas dok tgu sebelah nak kutip kertas aku masih dok tulis lagi..heheheh

5.00-7.00
Dinner perpisahan Geng 6 Jahanam+2. Venue,takder tempat laen kat umah aku ler..
seb bek umah aku halaman agak luas n kelengkapan cukup tuk wat jamuan terakhir Geng 6 Jahanam. Menunya adalah laksa (mak limah n da geng)+ nugget hangus&fries (nik)+ cocktail+eskrem (aku juz bg duit,dorg yg belikan).huhuhuh..
sambil mkan sambil bergossip. sebab tu nama Geng 6 Jahanam..hahhaah
apa pon credit tuk ahli grup,xlupa jugak pada Serina sebagai photogrhaper petang yg indah itu..heheh







8.00-10.00
Hi-Tea tuk recamms kt pizza hut. Aku mkn sket jer sebab konyang.hahaha.bergambor pon sesikit jer sebb tempt tersangat la terhad..sempit..aku terpaksa mengecilkan diri aku yang sebesar gajah ni..hehehe
Selain Hi-Tea Recamms, majlis ni jugak adalah last dinner tuk dak2 BAS 6A&6B..6A jer kot..sebab BAS6B ade lagi dinner lepas ni selepas finishing skool..credit tuk cik mie sebab telah sponsor dinner tersebut..
ape2 pon semoga berjaya dalam hidup masing-masing guys..pada yang nak kawen tuh,dpt baby cepat2 k..xsabar nk jd uncle..heheheh





11.00-1.00
Part ni yang paling best..KAROK time..fuh..aku kalo da pegang mic mmg xigt dunia..sumer lagu aku layan..mlm tu mmg best giler karok lepas sumer keje da beres n selesai..exam da abes..perot da kenyang..hahhah
kredit to yati,wani and da geng..
ade masa kite karok lg k..


Hari yang indah ini aku sudahi dengan melayan FB sampai kol 3 pagi..
ADIOs..

No comments:

Post a Comment