Friday, May 14, 2010

Penganggur Terhormat "Wanabe"

Bila dah tak sibuk, barulah ada masa nak mengarang kat sini..
N baru sedar yang selama ni banyak buang masa dengan benda yang tak berfaedah..
Secara tidak rasmi aku sudah menjadi penganggur terhormat mulai ketika dan saat ini..
Selagi aku xdpat result akhir (yang aku main2 sewaktu exam)aku masih belum rasmi sebagai pengangur terhormat..

Bercakap pasal pengangguran, 14-16 mei 2010 di adakan job hunting/job carnival/career day n yang seangkatannya kt PWTC KL..
aku masih lagi teragak2 nk pergi ke tidak..

1-sebab aku masih belum dapat result rasmi.dari pengalaman semasa CAIREX kt S.A bulan mac dulu,employer hanya nak graduation student n bukannya bakal graduate..

2-sebabnya baju n kasut formal aku masih lagi kat rumah sewa kt Kedah yang aku tinggalkan semata2 nk hadir finishing skool nnt..

3-sebab rasanya cm xberbaloi sebb aku xbersedia apa2 pon..sedangkan esok berlangsung..tiket mesti penuh punyer..

4-kalo dah xnak pergi tuh mmg seribu alasan dikuarkan..hahahaha

tapi sebaik sahaja aku sah tamat belajar, aku kena lah aktif mencari..sekarang pon aku tgh aktif cari lobang n kaki..
tapi nmpk cm payah jer..
susah tol..kabel mau kuat maa..

No comments:

Post a Comment