Tuesday, February 15, 2011

K.A.H.W.I.N



"Bila nak kawen?" soalan yang cukup-cukup aku benci dan tak suka.
K.A.H.W.I.N merupakan satu ikatan antara dua insan (off course laki pompuan)dan di tuntut dalam agama. persoalan yang berlegar sekarang dalam kepala otak aku ni..bila aku nak kawen?

Aku tak tau ape nikmatnye kawen sebab aku tak penah kawen. Dan aku jugak tak tau nikmatnye kawen daripada cerita-cerita orang lain sebab masyarakat melayu memang tak berbicara tentnag hal dalam kain. Aku tak tahu keindahan kawen sebab orang melayu nak tunjuk kasih sayang depan orang ramai.semua nak sorok dalam kain je.



Ape yang aku di sajikan cerai-berai perkahwinan. Gaduh laki bini tak cukup duit sebab nak bayar hutang wat kawen. Sebelum kawen i know the best, lepas kawen know the rest. masa tu la kurap panau keluar.

Camana la aku nak kawen..Gugurl pon xdak lagi ni..tu belom lagi dok fikir belanja nak kawen..kurang-kurang 20K kena ade dlm tangan..nampak gayanya dah ganyut (sekarang dah gendut) pon xkawen la jawabnye..
cari gugurl dulu la..then kawen..anybody?

No comments:

Post a Comment