Thursday, February 10, 2011

Menuju Pulau Impian

1-Kini sudah bulan Febuari..rasanya masih belum terlambat untuk aku ucapkan selamat menyambut tahun baru 2011..dan juga selamat menyambut tahun baru cina..

2-Dah lama tak update blog aku ni..banyak perkara yang nk di tulis..tapi sebab malas bersawang blog aku ni..

3-Aku update hari ni sebab tergerak hati tengok kawan2 update blog..walau perkataan yang di tulis hanya 4 perkataan, kire update gak r tuh..

4-Sekarang ni aku masih lagi terumbang ambing mencari hala tuju..nasib baik aku cepat tersedar, kalo tak aku dah jauh belayar dengan kapal yang aku tak suke..natijahnya aku masih lagi terdampar kat pulau yang di diami lebih 100 ribu orang yg bijak pandai..

4-Tapi aku percaya pada hikmah di sebalik kejadian..kerana tuhan itu maha adil dan maha mengetahui..dan aku percaya adanya pulau yang lebih baik untuk aku diami..

3 comments:

  1. yeah..finally..blog updated !!!!

    ReplyDelete
  2. kira ok la tu u terdampar kat pulau yg didiami owg bijak pndai...that means u pon bijak pndai orangnya...hehehe

    ReplyDelete
  3. mengkome berdua udoh ade pulau..awok jugak yang xder..

    ReplyDelete