Friday, February 18, 2011

Minggu Ni..

1- Minggu ni merupakan minggu tensen aku.aku tensen sebab line CELCOM macam siput BABI yang dah tua nak MAMPOS.wat menambah dosa aku dok menyumpah seranah. aku ade pengalaman ngan CELCOM ni.dan aku tau CELCOM ni sangat-sangat bermasalah.

2- Walaupun aku tau tapi masih guna jugak.aku lebih prefer DiGi buat masa sekarang ni.walaupun secara pukul rata,internet provider dekat malaysia ni semuanya sama.xder satu plan pun yang untungkan pengguna.tapi CELCOM is the worst among them!!!

3- Hari ni aku belajar sesuatu yang baru.sehingga sekarang baru aku tahu ape maksud cute. CUTE=ugly but addorable!!! terkejut beruk aku bila tahu. terdengar orang dok cakap camtu kat aku. maksudnya kau ni buruk tapi orang suka.orang masih nak.macam spongebob,bukanya cantek macam anak patung barbie.dengan warna kuning,segiempat membuatkan ianya cukup hodoh.tapi orang masih boleh terima dan meminatinya.itulah yang di katakan cute.cute jugak dikaitkan dengan benda-benda kecik seperti panda.

4- So,bile orang puji anda adalah cute..faham jer la maksudnya..kalau kita cantik atau kita harus di puji kecantikan kita bukan kerana cute.

5- Minggu ni jugak aku mengharubgi pengalaman malam di BB.En wunk jemput aku untuk teman dia. dia dapat voucher penginapan percuma kat mutira villa.dah ade org jemput tu so jgn dilepaskn peluang.boleh tahan la kehidupan mlm di sini..

6- Mingu ni jugak aku lepaskan gian menyanyi @ kareoke. dah macam wat konsert. aku beruda ngn amir jer.masing2 kaki kareoke.so ape lg..konsert bermula la.hheheheh

No comments:

Post a Comment